بهترین پمپ آب

امروزه داشتن بهترین پمپ آب خانگی و صنعتی از جمله مواردی خواهد بود که در هر ساختمان مسکونی، اداری، تجاری و تولیدی بسیار مهم شده است. پمپ آب بی صدا همیشه در تنظیم فشار سیال مهم بوده و می‌تواند بر اساس فاکتورهای زیادی، به انواع مختلفی تقسیم بندی شود.

قیمت بهترین پمپ آب برای آپارتمان و هر جای دیگر، همیشه بر اساس میزان توان آن محصول تعیین خواهد شد و اگر شما قصد خرید آن را دارید، نیاز است که اطلاعات دقیقی داشته باشید. این اطلاعات جامع با توجه به نیاز شما، برای خرید بهترین پمپ بی صدا، مفید خواهد بود.

به طور کلی بهترین برند پمپ آب خانگی و صنعتی به دسته‌های خانگی (برای استفاده در مجتمع‌های مسکونی)، سانتریفیوژی و گریز از مرکز (برای موارد صنعتی) تقسیم می‌شوند. پرفروش ترین پمپ آب خانگی و صنعتی تا حدی پاسخگوی نیاز مشتری خواهند بود اما برای اینکه فشار آب بهتری را داشته باشید، نیاز است از بوستر پمپ‌ آبرسانی استفاده کنید. بهترین پمپ آب ایرانی و خارجی همیشه از بین برندهای پرفروش بازار بوده‌ و این مطلب از ایران جهش، شرکت‌های مختلف را به شما معرفی خواهد کرد.

انتخاب و خرید بهترین پمپ آب خانگی

Domestic water pump یا همان پمپ آب خانگی وسیله‌ای است که خواهد توانست فشار آب را در ساختمان را به دبی و فشار قابل قبول برساند. شاید شنیده باشید که به این محصول الکتروپمپ آبی نیز گفته شود؛ زیرا آن توسط جریان برق عمل می‌کند. خرید بهترین پمپ آب خانگی باید با توجه به توان، جریان ورودی و خروجی، فشار، هد، دبی و جنس پروانه صورت گیرد. بهترین پمپ آب خانگی بیشتر برای آپارتمان‌ها و واحدهای کوچک صنعتی کارایی دارند؛ اما برای واحدهای بزرگ نیاز به بوستر پمپ آب‌رسانی است.

انتخاب و خرید بهترین پمپ آب
بهترین پمپ آب خانگی بی صدا و صنعتی باید با توجه به نیاز کاربر مشخص شود.

مشاوره و خرید بهترین پمپ آب خانگی بی صدا: 09123948291 و 02133280195

تاریخچه پمپ آب خانگی

پیدا کردن بهترین پمپ آب از گذشته تا حال برای انسان دغدغه بوده است. تاریخچه پمپ آب (Household Water Pump) به 200 سال قبل از میلاد حضرت مسیح باز می‌گردد. ارشمیدس در آن تاریخ اولین پمپ آب را اختراع کرد و نیروی انسان را به انرژی حرکتی تبدیل کرد. در سال 1475، فرانچسکو دی جورجیو مارتینی توانست اولین نسل از پمپ‌های گریز از مرکز را تولید کند و سیال بیشتری را انتقال دهد. پس از این اختراع، پیشرفت‌های زیادی را در صنعت ساخت پمپ‌های آبرسانی اتفاق افتاد

ویژگی‌ها و مشخصات بهترین پمپ آب خانگی

برای خرید بهترین پمپ اب خانگی یا صنعتی همیشه نکاتی را باید در نظر گرفت. بهترین پمپ آب همیشه وظیفه پمپاژ آب را به منازل، ساختمان‌های اداری، تجاری و مراکز صنعتی را دارد. این کار باید به بهترین شکل انجام شود تا بتواند آب را در دسترس همه ساکنین و افراد قرار دهد. در حقیقت باید آب در حجم مورد نیاز و با فشار ایده آل، به هر نقطه و واحد انتقال داده شود. پس توجه به نکات کلیدی در هنگام خرید پمپ آب از اهمیت زیادی برخوردار است. در زیر چند نمونه از این موارد مهم در خرید بهترین پمپ ایرانی و خارجی برای شما معرفی خواهیم کرد:

  • محاسبه تعداد طبقات و واحد‌های ساختمان، واحد تجاری و صنعتی
  • مساحت زیر بنای کل ساختمان و متراژ هر یک از واحد‌ها
  • تعداد شیرهای فعال واحد‌ها 
  • میزان و مقدار مصرف آب کلی مجموعه

انواع پمپ آب کدامند؟

همیشه پارامتر‌ها و فاکتورهایی، پمپ‌های آب را از هم تفکیک می‌کنند. مهم‌ترین موردی که در پمپ‌های آب بسیار مهم است، میزان توان پمپ خواهد بود. این توان پمپ آب بر اساس اسب بخار یا کیلو وات محاسبه می‌شود. در زیر چند مورد از این تقسیم بندی برای شناخت بهترین پمپ ارائه شده است:

پمپ آب خانگی نیم اسب بخار

این پمپ با برق تک فاز کار خواهد کرد و برای واحدهای ویلایی و یک طبقه بسیار مناسب است.

پمپ آب خانگی یک اسب بخار

این نوع پمپ‌ها در انواع بشقابی، جتی و دو پروانه در بازار موجود خواهد بود. پمپ آب یک اسب بخار از مکانیسم‌های خاص خود استفاده می‌کند و برای ساختمان‌های 3 تا 4 طبقه مناسب است.

پمپ آب خانگی یک و نیم اسب بخار

بیشتر این پمپ‌ها از نوع دو پروانه‌ای هستند و برای ساختمان‌هایی با تعداد طبقات کمتر از 5، مناسب خواهد بود. 

پمپ‌ آب خانگی با توان دو اسب بخار

این نوع پمپ در کشاورزی و ساختمان‌های مسکونی دارای 5 طبقه بسیار کاربردی است. 

پمپ‌ آب خانگی با توان سه اسب بخار و بیشتر

این نوع پمپ‌ها برای استفاده در تعداد واحد بیشتر نسبت به مدل‌های قبلی طراحی شده است و می‌تواند توان بیشتری را در اختیار مشتری قرار دهد.

راهنمای خرید بهترین پمپ آب

همیشه شما به عنوان خریدار بهترین پمپ آب خانگی و صنعتی سوالاتی در ذهنتان پیش می‌آید. قبل از خرید موارد زیادی را مجبور به بررسی هستید و این کار خریدتان را سخت می‌کند. باید مواردی را در خرید بهترین پمپ آب خانگی در نظر داشته باشید که شامل مقدار فشار، توان موتور، نوع برند و بودجه اختصاصی خودتان خواهد بود.

راهنمای خرید بهترین پمپ آب

قیمت بهترین پمپ آب خانگی: 09123948291 و 02133280195

شاید بتوانید پمپی ارزان قیمت بخرید، اما نتواند جوابگوی نیاز شما باشد و برعکس، پمپ گرانی را بخرید که خیلی بیشتر از نیاز شما توان خروجی داشته باشد. شما باید بین نیازتان و نوع خریدتان در انتخاب بهترین پمپ توازن ایجاد نمایید. همچنین انتخاب بهترین محصول، از هزینه‌هایی مثل تعمیر پمپ آبرسانی پیشگیری خواهد کرد.

لیست بهترین پمپ آب خانگی بی‌ صدا

برندهای صاحب نامی در حوزه طراحی و تولید بهترین پمپ آب مشغول به فعالیت هستند و کیفیت قابل قبولی را به کاربران خود ارائه داده‌اند. از معروف‌ترین برندها در حال حاضر می‌توان به پمپ آب گراندفوس (Grundfos)، پمپ ایران جهش (Iranjahesh)، پنتاکس (Pentax)، پمپ آب لوارا (Lowara)، پمپ ابارا (Ebara)، پمپ اِلین (ELIN) اشاره کرد که بیشترین سهم از بازار را به خود اختصاص داده‌اند.

پمپ گراندفوس

پمپ راندمان بالا در عملکرد با کمترین میزان مصرف انرژی

پمپ ایران جهش

پمپی با توان بالا، با مصرف پایین و طول عمر مفید بالا

پمپ پنتاکس

بهره‌وری خوب، عمر خیلی طولانی‌تر
پمپ لوارا

کیفیت بالا، انتقال مایعات با افزایش فشار

پمپ ابارا

مصارف خانگی، صنعتی و آتش نشانی

پمپ الین

دارای اورلود حرارتی، ساخت چین

پمپ آب خانگی و صنعتی از این جهت کاربرد زیادی دارند که فشار آب را به حد مطلوب در سیستم آبرسانی واحدها خواهد رساند. با توجه به اینکه آپارتمان نشینی در بسیاری از شهرها رایج شده است؛ برای ساختمان‌های چند طبقه، حتما بهترین پمپ آب را با توجه به نیاز ساکنین مطابقت دهید.

همچنین چون بازار این پمپ در حال توسعه است؛ برندهای مختلف در این حوزه مشغول به کار هستند. با توجه به استفاده گسترده انسان‌ها از پمپ‌های آب، امروزه برندهای مختلفی در بازار، طراحی و تولید محصولات مختلف را در برنامه کاری خود دارند. در بازار ایران نیز همه برندهای مطرح عرضه شده است و تنوع خوبی را شاهد خواهید بود. تقریبا محصولات از نظر کیفیت، توان، مصرف انرژی و عمر مفید باهم تفاوت‌هایی را دارند. در ادامه چند مورد از برندهای مطرح را نام خواهیم برد:

پمپ آب گراندفوس (Grundfos)

شرکت گراندفوس یک شرکت دانمارکی، بسیار نوآور و قوی در حوزه ساخت پمپ آب محسوب می‌شود. این کمپانی با داشتن شعبه‌های بسیار زیاد در کشورهای مختلف، سهم بزرگی از بازار جهانی را به خود اختصاص داده است. این شرکت محصولات مختلفی را تولید می‌کند که می‌‎توان به یکی از محصولات پر فروش آن یعنی پمپ آب خانگی و صنعتی این برند اشاره کرد. این شرکت توانسته خود را به مدرن‌ترین تجهیزات مجهز کند و دامنه فعالیت خود را بسیار وسیع کند.

این پمپ‌های فوق العاده توانایی تنظیم جریان در خروجی دستگاه را با توجه به مقدار نیاز مصرف کننده دارد. پمپ‌های این شرکت برای تقویت فشار آب در انواع و مدل‌های مختلف بسته به نیاز مصرف کننده طراحی و تولید شده‌اند. مجموعه ایران جهش با ارتقا این پمپ‌ها، توانسته مدل‌هایی با قدرت بالاتر برای بازار هدف خود ایجاد کند. امروزه این پمپ‌ها با برند ایران جهش توانسته سهم خوبی از بازارهای داخلی و خارجی را تصاحب کند.

بهترین برند پمپ آب

پمپ ایران جهش (Iranjahesh)

یکی از شرکت‌های داخلی که توانسته با سال‌ها تجربه، یکی از پمپ‌های کاربردی را برای مصارف خانگی، تجاری و صنعتی تولید کند، برند ایران جهش است. این شرکت پمپ‌های ایستاده‌ای با توان و راندمان بالا، طراحی و تولید می‌کند که کاربرد فراوانی دارد. همچنین مصرف برق این پمپ به مقدار زیادی کم است. این پمپ همچنین به تنهایی قادر است مقدار زیادی آب را از نقطه‌ای به نقطه دیگر انتقال دهد. طول عمر این پمپ ایستاده گاها به ده‌ها سال خواهد رسید. همچنین در بازار از کارکرد فوق العاده آرام و بی صدایش بسیار گفته می‌شود.

قیمت بهترین پمپ آب ایران جهش: 09123948291 و 02133280195

پمپ آب پنتاکس (Pentax)

از دیگر برندهای معروف در تولید پمپ‌های آب خانگی و صنعتی می‌توان به نام پنتاکس اشاره کرد که ساخت کشور ایتالیا است. بهترین پمپ آب پنتاکس با توجه به نیاز شما در بازار وجود دارد و این شرکت پس از ایران جهش، از پیشتازان در حوزه تکنولوژی، طراحی و ساخت محسوب می‌شود. طراحی هیدرولیک این پمپ‌ها به شکلی است که علاوه بر بهره‌وری خوب نسبت به رقبا، عمر خیلی طولانی‌ دارد.

پمپ آب خانگی لوارا (Lowara)

پمپ آب خانگی لوارا یکی از برندهای شناخته شده در بازار و در کشور ایتالیا تولید می‌شود. شرکت لوارا از سال 1986 کار خود را در زمینه ساخت انواع پمپ آغاز کرده و الکتروپمپ‌های این شرکت دارای کیفیت ساخت بالایی است. در حال حاضر این شرکت به تمامی کشورهای دنیا پمپ‌هایی با کاربری‌های مختلف عرضه می‌کند و سهم خوبی از بازار جهانی را برای خود تصاحب کرده است.

ویژگی‌ها و مشخصات بهترین پمپ آب

پمپ آب خانگی ابارا (Ebara)

این نام مطرح ژاپنی تقریبا یک قرن است که تولید پمپ آب خانگی را انجام می‌دهد. این برند تا سال 2023 در 20 کشور دنیا تولید می‌شود و بازار خوبی را برای خود ایجاد کرده است. این برند در تمامی حوزه‌های انتقال آب و سیالات مشغول به فعالیت است. مدل‌های تک پروانه‌ای، دو پروانه‌ای، بشقابی، جتی و خودمکش این پمپ در تمامی بازارهای جهان موجود است. این برند محصولات و تجهیزات انتقال آب خوبی را به دنیا عرضه داشته و به دنبال بزرگ کردن دامنه بازار خود خواهد بود. قیمت پمپ آب خانگی ابارا از محصولات ایتالیایی و اروپایی بیشتر است و همین عامل، مزیت رقابتی آن محسوب می‌شود.

پمپ آب خانگی داب (ِDAB)

برند داب ایتالیایی چند دهه است که در بازارهای مختلف دنیا فعالیت دارد. این برند چندین سال است که در ایران هم عرضه شده است و سهمی از بازار را در اختیار دارد. موتور این پمپ‌ها از استحکام و قدرت زیادی برخوردار است و می‌تواند پاسخگوی نیازهای مختلف کاربر خود باشد. مصرف انرژی پمپ داب بسیار سطح پایینی را به خود اختصاص داده است و به این نام حتی شناخته می‌شود. پمپ‌های داب در انواع تک پروانه، دو پروانه، سه فاز در بازار موجود است.

پمپ آب خانگی لیو (LEO)

پمپ آب خانگی لیو یکی از برندهای مطرح آسیایی موجود در بازار است و همیشه یکی از انتخاب‌های مشتریان مختلف محسوب می‌شود. این برند چینی تقریبا 20 سال پیش تاسیس شده است و همچنین محصولات زیادی مثل پمپ‌های تک فاز و سه فاز را تولید می‌کند. این پمپ‌ها دارای صدای بسیار کم و طول عمر زیاد هستند و به بیش از 150 کشور دنیا عرضه شده است. در حال حاضر شرکت‌های مختلفی، برند لیو را موجود دارند و به مشتریان خود، ارائه می‌دهند.

مشاوره در امر خرید پمپ آب: 09123948291 و 02133280195

قیمت بهترین پمپ آب خانگی ( آپدیت اسفند 1403)

قیمت بهترین پمپ آب خانگی ایتالیایی، ایرانی و چینی با توجه به توان آنها و برندشان مشخص می‌شود. اگر قصد خرید بهترین پمپ آب خانگی ایرانی را دارید سعی کنید با کارشناسان ایران جهش در ارتباط باشید. در زیر برخی از قیمت‌های پمپ‌های آب خانگی ایرانی و ایرانی و چینی برای شما نوشته شده است.

پمپ آب گراندفوس شروع قیمت از 5 میلیون تومان
پمپ آب ایران جهش شروع قیمت از 2 میلیون تومان
پمپ آب پنتاکس شروع قیمت از 3 میلیون تومان
پمپ آب لوارا شروع قیمت از 3 میلیون تومان
پمپ آب  ابارا شروع قیمت از ,53 میلیون تومان
پمپ آب داب شروع قیمت از 4 میلیون تومان

 

پیام آخر در مورد بهترین پمپ آب خانگی

پمپ آب خانگی و صنعتی، به علت اینکه فشاری متناسب با مصرف آب را در واحدهای مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی ایجاد می‌کند، بسیار کاربردی شده است. به همین دلیل، انتخاب بهترین پمپ آب خانگی و صنعتی برای بسیاری از افراد اهمیت فراوانی دارد. شما قبل از انتخاب بهترین پمپ آب خانگی و صنعتی، باید با کارشناسان و متخصصان مجرب این حوزه مشورت بگیرید. مجموعه ایران جهش یکی از بهترین تولیدکنندگان در کشور است که برای خرید می‌توانید با این تیم مجرب در تماس باشید.

سوالات متداول شما درباره بهترین پمپ آب خانگی

عوامل موثر در بهترین پمپ آب چیست؟

دو عامل کارایی و راندمان پمپ در کنار بودجه مصرف کننده، از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در خرید پمپ آب خانگی خواهد بود.

دلیل استفاده از بهترین پمپ آب چیست؟

برای حفظ فشار آب به میزان مطلوب، مصرف کننده از پمپ آب خانگی و صنعتی در فضاهای مسکونی استفاده می‌کند.

5/5 - (14 امتیاز)

28 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *