خرید بوستر پمپ پنتاکس

بوستر پمپ پنتاکس ساخت كشور ايتاليا، برای کاهش فشار آب در مناطقی که جریان بسیار متغیر است طراحی شده اند. این نوع پمپ در سیستم‌های مدیریت آب ضروری است و در طیف وسیعی از محیط‌های عمومی و خصوصی استفاده می‌شود. همچنين، خود بوستر پمپ در محل اتصال لوله آبرسانی به ساختمان اصلی نصب می‌شود.

انواع مدل‌هاي بوستر پمپ‌ آبرسانی پنتاکس با توجه به نیاز صنعتگران انتخاب می‌شوند. اما توصيه مي‌شود كه به جای انتخاب یک پمپ بزرگ، پمپ‌های بیش‌تری با قدرت کم‌تر انتخاب شود. در واقع بوستر پمپ‌ها دارای پروانه‌ای هستند که آب را از ورودی به حرکت در می‌آورد و از خروجی خارج می‌كند. بوستر پمپ پنتاکس در نحوه مکش آب و بیرون راندن آن متفاوت هستند.

برخی از پروانه چرخان و برخی دیگر از غشای نوسانی یا سایر اصول عملکرد معمولی یک پمپ استفاده می‌کنند كه در ادامه مطلب از ایران جهش به معرفي انواع بوستر پمپ پنتاکس می‌پردازيم.

بوستر پمپ پنتاکس برای چه مواردی استفاده می شود؟

بوستر پمپ آبرسانی با برند پنتاکس، فشار کم آب را افزایش می‌دهد و با این کار سرعت جریان را بهبود می‌بخشد. این نوع پمپ یک تقویت کننده اضافی را برای رساندن فشار آب به سطح مورد نظر فراهم می‌کند. بوستر پمپ‌ها اغلب در خطوط لوله برای افزایش فشار و در نتیجه انتقال سیال به پمپ بعدی و همچنین برای پمپاژ در مجتمع‌های مسکونی یا ساختمان‌های تجاری بزرگ استفاده می‌شوند. یک مخزن انبساط به شما امکان می‌دهد تا سیستم تقویت فشار را گسترش دهید و فشار آب را بیشتر تثبیت و در نتیجه بهبود دهید.

ويژگی بوستر پمپ پنتاکس

ويژگی بوستر پمپ پنتاکس

بوستر پمپ پنتاکس فقط عملکرد بوست دارد، قابلیت خود پرایمینگ ندارد. در صورت قطع نشدن آب می‌توان از اين نوع بوستر پمپ استفاده کرد. بوستر پمپ مجهز به دستگاه فشار ثابت بر روی پایه پمپ خود پرایمینگ می‌باشد. یعنی فشار آب در لوله آب را می‌توان در فشار نسبتا میانه‌ای نگه داشت، اما به دلیل ساختار ساده، کنترل آن چندان مفید نیست.

از نظر محل نصب، بوستر پمپ معمولا بر روی لوله ورودی آب نصب می‌شود. پس از برش بخشی از لوله اصلی، پمپ را می‌توان به صورت سری به لوله متصل کرد. از نظر دامنه کاربرد، بوستر پمپ پنتاكس عموماً در سیستم‌های حرارت مرکزی استفاده می‌شود. افت كم انرژی خورشیدی منجر به كم شدن فشار آب می‌شود و به دلیل فشار کم آب، آبگرمکن باید تقویت شود.

بوستر پمپ‌ها از نظر افزایش استحکام عمدتا مشکل فشار كم آب را حل می‌کنند و از نوع پمپ فشار ضعیف هستند. همچنين، بوستر پمپ توسط نیروی گریز از مرکز تحت فشار قرار می‌گیرد. از نقطه نظر عملکرد محصول، بوستر پمپ عمدتا به طور خودکار کنترل می شود، یعنی سوئیچ به طور خودکار توسط جریان آب کنترل می شود. تا زمانی که سوئیچ جریان آب به طور خودکار فعال شود، هنگامی که جریان آب وجود نداشته باشد، به طور خودکار خاموش می شود.

انواع بوستر پمپ پنتاکس

دو نوع بوستر پمپ آتش نشانی و آبرسانی برند پنتاکس وجود دارد که به تک مرحله‌ای و چند مرحله‌ای تقسیم می‌شوند. یک پمپ تک مرحله ای به انتهای شیلنگ تامین آب متصل می‌شود و می‌توان آن را بدون آسیب رساندن به شیلنگ تامین آب دیگر تعمیر کرد. کل مراحل نصب پمپ تک مرحله ای بسته به محل و وضعیت کلی لوله‌های آب سه تا پنج روز طول می‌کشد.

یک تقویت کننده چند مرحله‌ای از نیروی گریز از مرکز برای کشیدن فعال آب به داخل سیستم برای بهبود زمان تحویل استفاده می‌کند. هدف اصلی این سیستم‌ها برای مکان‌هایی است که از منابع آب زیرزمینی استفاده می‌کنند. در این سیستم انتقال خودکار آب به سیستم توزیع وجود دارد. بسیاری از مردم از این پمپ‌های تقویت کننده برای اهداف آبیاری سبک استفاده می‌کنند.

وقتی به مدل‌های مختلف بوستر پمپ پنتاکس نگاه می‌کنید، برای تعیین نیاز آب خود وقت بگذارید. به عنوان مثال، اگر پمپ برای پشتیبانی از آبیاری استفاده می‌شود، مطمئن شوید که در نزدیکی شبکه آبیاری نصب شده است. قبل از نصب، گارانتی عملکرد و هرگونه تعمیر و نگهداری مورد نیاز را بخوانید. محل فیزیکی پمپ یک نکته مهم است. از قرار دادن پمپ در مکانی با دسترسی محدود یا دشوار خودداری کنید، زیرا در صورت نیاز به تعمیر، این کار با مشکل مواجه خواهد شد.

انواع بوستر پمپ پنتاکس -۱۱

سوالات متداول بوستر پمپ پنتاکس

مهم ترین کاربرد بوستر پمپ آبرسانی چیست؟

بوستر پمپ ها بایستی کنار پمپ آب نصب و راه اندازی شوند و از اصلی ترین کاربرد آن می توان به افزایش سطح آب مصرفی اشاره داشت.

بوستر پمپ های آبرسانی به چند دسته تقسیم می شوند؟

به طور کلی بوستر پمپ ها به دو دسته دور متغیر و دور ثابت تقسیم بندی می شوند.

جمع بندی بوستر پمپ پنتاکس

بوستر پمپ پنتاکس در حال حاضر در بسیاری از خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، به خصوص برخی از کاربران طبقه بالا تقریباً همه از این پمپ‌های تقویت کننده استفاده می‌کنند. اگر قصد خرید بوستر پمپ پنتاکس را دارید، با توجه به این که این نوع پمپ‌ها ساخت کشور ایتالیا است. امکان اصل نبودن آن وجود دارد.

پس قبل از خرید آن‌ها، در مورد شرکت‌های مختلف نصب بوستر پمپ پنتاکس تحقیق کنید و مطمئن شوید که همه موارد و آپشن‌های مورد نیاز خود را بررسی کرده اید. بوستر پمپ پنتاکس یک محصول بسیار تخصصی است و انتخاب شرکتی با تجربه زیاد در نصب، تعمیر و نگهداری این نوع پمپ‌ها حائز اهمیت است. پس در پایان باید گفت که به دنبال شرکت‌هایی باشید که دارای ضمانت نامه اصل کالا هستند. اما همچنان قبل از اتمام خرید برای بررسی بوستر پمپ وقت بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

ایران جهش (iranjahesh)مشاهده نوشته ها

مجموعه ایران جهش تولید کننده پمپ های طبقاتی ایستاده (با طرح گراندفوس دانمارک) است. کیفیت بینظیر، گارانتی کامل، تنوع محصولات و قیمت رقابتی از ویژگی های منحصر به فرد ایران جهش می باشد. من یک نوسینده با سابقه زیاد در حوزه تولید پمپ و بوستر پمپ هستم و قصد دارم بهترین و جدیدترین اطلاعات در حوزه پمپ را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهم.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!