خرید پمپ عمودی

برای خرید پمپ عمودی بر اساس نیاز مصرفی شما، بهره‌گیری از یک راهنمایی تخصصی روشی بسیار کاربردی و کارآمد محسوب می‌شود. کارشناسان و متخصصان فروش ایران جهش با ارائه دادن اطلاعات مفید و فنی محصولات و بررسی کلی شرایط موجود، پاسخگوی نیازمندی‌های شما خواهند بود. در ادامه به توضیحات لازم برای خرید پمپ عمودی پرداخته‌ایم تا بهترین انتخاب را برای خرید پمپ عمودی انجام دهید.

پمپ عمودی چیست؟

پمپ عمودی یا طبقاتی، محصولی با توان بالا برای انتقال آب و سیالات که بیشتر در بوستر پمپ آتش نشانی و آبرسانی کارایی زیادی دارد. قابلیت‌های این نوع از پمپ‌ها در ارائه دامنه انعطاف‌پذیری از دبی و هد آب، با درجه بهره‌وری بالا خواهد بود که خرید پمپ عمودی را به یکی از گزینه‌های مناسب برای مشتریان تبدیل کرده است.

این پمپ به صورت طبقاتی است و پروسه وارد شدن سیال به طبقه بعدی پمپ با نیروی حاصل از مرحله قبلی نیز همراه خواهد بود. به این ترتیب، فشار مضاعفی را در این سیال ایجاد می‌کند که قدرت انتقال مایعات را نیز به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهد. با این توان ایجاد شده بالا، پمپ عمودی به منظور افزایش فشار آب در زمینه‌های صنعتی، ساختمانی و کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پمپ عمودی چیست؟

شماره تماس جهت مشاوره و خرید پمپ طبقاتی عمودی ایرانی: 09123948291 و 02133280195

مشخصات پمپ عمودی (طبقاتی) ایستاده برند ایران جهش EP

فرایند خشکسالی و محدودیت انرژی، یکی از مسائل روز دنیا و از دغدغه های بزرگ آینده خواهد بود. کمبود آب و به دنبال آن کاهش فشار و روزافزون شدن این موضوع، بشر را به استفاده بهینه از محصولات و انرژی سوق داده است. مجموعه صنعتی ایران جهش در این راستا موفق به تولید محصولی بی نظیر همچون پمپ عمودی ایستاده کرده است. این محصول با نام economic pump یا به اختصار EP، تحولی شگرف در دنیای پمپ سازی ایران داشته و گام بزرگی در کاهش انرژی مصرفی خواهد داشت.

مزایای خرید پمپ عمودی EP

باید بدانید که خرید پمپ عمودی EP مزایای زیر را به همراه دارد:

  • استحکام زیاد در برابر سایش
  • کم جا بودن
  • سبک بودن
  • مقرون به صرفه بودن
  • مقاوم در برابر خوردگی ناشی از سختی آب
  • عدم گیرپاژ شدن پمپ

موارد مصرف پمپ Ep

همچنین مواردی که از پمپ EP استفاده می‌شود به شرح زیر است:

مشخصات پمپ عمودی (طبقاتی) ایستاده برند ایران جهش EP

شماره تماس جهت مشاوره و خرید پمپ عمودی طبقاتی: 09123948291 و 02133280195

پمپ عمودی چه نوع پمپی است؟

این نوع پمپ دارای طبقاتی است که به صورت سری به یکدیگر متصل می‌شوند. مایعات با نیروی مکش وارد طبقه اول می‌شوند و با ایجاد مقداری فشار از این طبقه خارج می‌شوند. با خروج آب از این طبقه وارد طبقه بعدی یعنی طبقه دوم می‌شوند. این فرآیند موجب بیشتر شدن فشار آب می‌شود.

هر چقدر تعداد طبقات پمپ عمودی بیشتر باشد، فشار نهایی برای تخلیه نیز بیشتر می‌شود. این پمپ‌ها توانایی به خصوصی در ایجاد فشارهای بیشتری در هر مرحله دارند. ولی با این حال دامنه جریان آب ثابت باقی خواهد ماند. همچنین تعمیر پمپ آبرسانی عمودی کاری تخصصی است و باید توسط فرد متخصصی انجام شود.

خرید پمپ عمودی و انواع آن

پمپ عمودی دارای یک شافت عمودی است که طبقات روی یکدیگر قرار می‌گیرند. روزنه این نوع از پمپ‌ها بسیار کوچک است، در این صورت بهتر است تا از آب تمیز در این نوع از پمپ‌ها استفاده شود تا بهترین کارایی را داشته باشند. چند مورد از اهداف خرید پمپ عمودی عبارتند از:

  • آب خوراک مورد نیاز برای دیگ‌ بخار
  • خوراک Desuperheater
  • سیستم‌های فشار قوی

همچنین پمپ آب عمودی برای مکان‌هایی که فضای کافی برای نگهداری آن ندارند، مناسب است. قدرت این پمپ در ارائه یک فشار خروجی بالا با بدنه‌ای تک پمپ و موتوری ترکیبی، امتیاز بزرگی محسوب می‌شود. البته لازم به یادآوری است که این نوع از پمپ‌ها قادر نیستند تا مواد جامد قابل توجهی را داخل خود تحمل کنند. ولی با این حال خرید پمپ عمودی مزایای قابل قبولی را مانند صرفه جویی در انرژی و فشار آب قوی به دنبال خواهد داشت.

خرید پمپ عمودی و انواع آن

مزایای خرید پمپ آب عمودی

پمپ‌های طبقاتی یا عمودی از پروانه‌های متعددی به منظور توسعه هد بالاتر استفاده می‌کنند. انواع پمپ های عمودی که بر اساس میزان تحمل دسته بندی می‌شوند عبارتند از:

  • تقسیم محوری BB3
  • تقسیم محوری BB4 و BB5

این پمپ‌ها در حالت معمول برای کاربردهایی مانند اسمز معکوس و تغذیه دیگ بخار استفاده می‌شوند. پمپ آب عمودی امکان دارد تا برای کاهش صدا نیز مفید واقع شوند. برای ساخت پمپی با همان قدرت، افزایش تعداد طبقات موجود در پمپ سبب کاهش صدای تولیدی از پمپ می‌شود. در حقیقت نیرو گریز از مرکز برای انتقال انرژي یک پروانه دوار به سیال جهت تولید نیروی فشار سبب حرکت این سیال خواهد شد. پمپ طبقاتی عمودی ایرانی برند ایران جهش توانایی پاسخگویی به تمامی نیازهای کاربران را دارد.

سیل مکانیکی پمپ چیست؟

نام دیگر سیل مکانیکی در خرید پمپ عمودی، گودال خشک است. سیل مکانیکی با داشتن یک حوضچه توان بالایی را برای آن ایجاد خواهد کرد. از مزایای سیل مکانیکی می‌توان به ارزانی، تعمیر آسان و سادگی ساختار اشاره کرد. محفظه سیل مکانیکی معمولا از نوع تک حلزونی است که برای جریان هایی کمتر از 3000 گالنی در نظر گرفته شده‌اند.

این امر یکی از نکات منفی در ساختار سیل مکانیکی خواهد بود. زیرا پمپ به جز یاتاقان بوشی خود در بالای پروانه، یاتاقان شعاعی دیگری ندارد. از سوی دیگر طراحی تک حلزونی سبب تولید بارهای شعاعی می‌شود. بنابراین در خرید پمپ عمودی به این نوع از نکات در ساختار یک پمپ دقت کنید.

مزایای خرید پمپ آب عمودی

موارد استفاده از پمپ آب عمودی

این نوع از پمپ‌ها با هدف اعمال فشار مضاعف در مرحله خروجی آب، قدرت انتقال و پمپ قوی دارند. از سایر کاربردها و اهداف خرید پمپ عمودی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صنایع تصفیه آب
  • پمپ آب شیرین
  • سیستم‌های ترمودینامیکی و بویلر‌ها
  • پتروشیمی
  • اداره‌های آب و فاضلاب
  • صنایع گازی و نفتی
  • آپارتمان‌های مسکونی
  • پمپ دیگ بخار

سوالات متداول خرید پمپ عمودی

قبل از خرید پمپ عمودی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

برای نصب و راه اندازی پمپ بایستی فضا مناسب برای تعبیه پمپ وجود داشته باشد و همچنین سعی کنید به صورت دوره ای از پمپ بازدید نمایید و در صورت مواجه شدن با عملکرد آن سریعا برای تعمیر پمپ عمودی اقدام نمایید.

چرا انتخاب پمپ مناسب بسیار ضروری است؟

به طور کلی استفاده از پمپ آب در مصارف خانگی، صنعتی و کشاورزی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. از این رو تهیه و خریداری پمپ آب مناسب با توجه به نیاز شما علاوه بر اینکه بر روی هزینه ها صرفه جویی کرده‌اید، سبب می‌شود تا کارایی و راندمان سیستم پمپ به خوبی حفظ شود. بنابراین توصیه می شود با توجه به نیاز خود اقدام به خریداری پمپ مناسب کنید.

شماره تماس جهت مشاوره و خرید پمپ آب طبقاتی عمودی: 09123948291 و 02133280195

جمع بندی خرید پمپ طبقاتی عمودی

همانطور که اشاره شد، خرید پمپ عمودی یکی از محبوب‌ترین گزینه‌هایی است که مشتریان در صنایع، کشاورزی و ساختمان‌سازی از آن استقبال می‌کنند. همچنین بهترین پمپ عمودی دارای طراحی تک مرحله‌ای بوده و به عنوان واحدی دوتایی نصب و استفاده می‌شود. در بخش بالایی این نوع از پمپ ها نیز از یک یاتاقان محوری به کار برده شده که به صورت اتصالات مستقیم نسبت به یکدیگر قرار می‌گیرند.

تخلیه آب پمپ عمودی نیز توسط لوله کالمن واقع در مرکز صورت می‌گیرد. از مزایای این نوع از پمپ‌ها نیز می‌توان به ویژگی‌هایی مانند تعمیرات آسان، سادگی ساختار کلی آن و ارزانی اشاره کرد. همچنین جداسازی قطعات در خرید پمپ عمودی نیز به آسانی صوت گرفته و کار را برای کاربران آسان می‌کند.

5/5 - (15 امتیاز)

ایران جهش (iranjahesh)مشاهده نوشته ها

مجموعه ایران جهش تولید کننده پمپ های طبقاتی ایستاده (با طرح گراندفوس دانمارک) است. کیفیت بینظیر، گارانتی کامل، تنوع محصولات و قیمت رقابتی از ویژگی های منحصر به فرد ایران جهش می باشد. من یک نوسینده با سابقه زیاد در حوزه تولید پمپ و بوستر پمپ هستم و قصد دارم بهترین و جدیدترین اطلاعات در حوزه پمپ را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهم.

27 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *