معرفی پمپ های ایران جهش

پمپ های این واحد صنعتی به روش مهندسی معکوس از روی نمونه دانمارکی آن طراحی و ساخته شده اند. ایران جهش پمپ‌های طبقاتی خود را در 6 مدل با رنج‌های مختلف با کیفیت قابل رقابت با نوع دانمارکی خود و با گارانتی 6 ماهه و تحویل در کوتاه‌ترین زمان و تامین خدمات و بازرسی‌های منظم در صورت درخواست مشتری و تعمیر پمپ آبرسانی در اثر هرگونه خرابی؛ تعهد، کیفیت و ضمانت می‌کند.

مزایای پمپ طبقاتی ایران جهش

حال به مزیت‌های پمپ‌های طبقاتی ایران جهش اشاره می‌کنیم:

  1. این نوع پمپ از سهولت نصب برخوردار است.
  2. چون به حالت ایستاده است فضای کمتری نسبت به نوع افقی دارد.
  3. کارایی مکانیکی بالا داشته و کارکرد اقتصادی دارد.
  4. آرام و بی صدا بودن.
  5. عمر طولانی.
  6. هزینه نگهداری پایین و کارکرد فوق العاده دقیق.
  7. با قرار گرفتن مخزن در پایین قدرت مکش آن در آب سرد تا 6 متر ارتفاع را پاسخگو است.
  8. جنس پروانه‌های آن بسته به شرایط آب و هوای محیطی که در آن قرار می‌گیرد، میتواند از نوع برنزی و یا آلیاژی باشد.
  9. جدا نشدن پروانه از کاسه در زمان برگشت بخار به داخل پمپ.

پمپ های طراحی شده توسط واحد صنعتی ایران جهش

پمپ‌های طراحی شده توسط شرکت ایران جهش شامل:

  • CP3
  • CP8
  • CP16
  • CP32
  • CP90

این مدل پمپ‌ها در رنج‌های مختلف با قدرت و کیلووات های متفاوت می‌باشند که بطور کاملا دقیق در کاتالوگ درج شده است. (برای مشاهده کاتالوگ کلیک کنید)

پمپ طراحی شده توسط مجموعه صنعتی ایران جهش

این پمپ‌ها تماما توانایی بوستر شدن را دارند و بسته به اطلاعات داده شده از طرف مشتری می‌تواند پمپ جوکی را به طراحی بوستر پمپ‌های خود لحاظ کند. پمپ جوکی پمپی با قدرت و کیلووات کمتری در بوستر پمپ‌ها استفاده می‌شود تا در زمان پیک مصرف پایین شروع به کار کند و زمانی که پیک مصرف بالا رود پمپ جوکی از مدار خارج و پمپ اصلی استارت می‌خورد به این صورت پمپ اصلی دیرتر دچار استهلاک می‌شود.

مشخصات فنی پمپ های طبقاتی ایران جهش

پمپ‌های ایران جهش بخاطر طراحی دقیق ریزش آب ندارد و دارای بازدهی بالایی هستند و در برابر فرسایش بسیار مقاوم می‌باشند. نافی مکانیکی استفاده شده در پمپ‌ها اجازه پمپاژ سیال را تا حرارت 380 درجه ساتنی گراد می‌دهد. سیستم‌های آب بندی بکار رفته با حساسیت بسیار بالا انتخاب شده؛ در داخل هر کاسه پروانه‌ای قرار دارد که تمام کاسه ها توسط شفت مرکز پمپ به یکدیگر متصل می‌شوند.

هر طبقه یک واشر کلینگریت آب بندی شده دارد. پمپ‌های ایران جهش از ظرفیت آبدهی بین 20 تا 200 متر برخوردار می‌باشد. قطرهای خروجی 1 و 1/4 – 2 – 2 و 1/2 – 3 – 4 اینچ است.

کاربردهای پمپ های ایران جهش

  • توانایی بوستر پمپ شدن هم برای ساختمان‌ها و هم برای آتش نشانی به بوستر پمپ آتش نشانی
  • تهیه آب شهرها
  • امور مربوط به آبرسانی و بوستر پمپ آبرسانی
  • تهیه آب مورد نیاز مصارف صنعتی
  • پمپاژ آب کندانس شده
  • تغذیه پمپ دیگ بخار
  • مرکز آبیاری بارانی
  • شست و شو با فشار زیاد

مقاومت گرمایی شفت سیل آن بین 30 تا 200 درجه سانتی گراد است. یکی از مزایای پمپ‌های طبقاتی طراحی شده در ایران جهش که بسیار حائز اهمیت می‌باشد وقتی کیفیت آن را از نوع اورجینال گراندفوس بالا می برد. در صورتی که در نمونه دانمارکی آن و حتی نوع ایتالیایی و حتی تمامی پمپ های استیل در صورت برگشت بخار به داخل پمپ پروانه‌ها کاملا از کاسه جدا شده و دیگر تعمیر شدنی نیست و این یکی از بارزترین مزایای پمپ‌های ایران جهش است.

پمپ های ایران جهش در صورت نگهداری صحیح و اصولی به ندرت دچار مشکل شده و تنها برای رفع رسوب‌گیری و سرویس به مجموعه آورده می‌شوند. امید است با انتخاب هوشمندانه و اعتماد به تولید با کیفیت داخلی گامی هر چند کوچک در خودکفایی این مرز و بوم کهن برداشته شود.

5/5 - (2 امتیاز)

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *