پمپ آب لوارا چیست؟

شرکت لوارا یکی از پیشتازان تولیدکننده در صنعت پمپ صنعتی، پمپ ساختمانی و پمپ آب کشاورزی می‌باشد. همچنین یکی از زیر مجموعه‌های گروه صنعتی زایلم، بزرگ‌ترین تولید کننده‌ پمپ و محصولات مکمل با مصارف آبی و صنعت سیالات است. شرکت پمپ آب لوارا در سال 1986 در شهر ویچنزای ایتالیا، تاسیس و شروع به کار کرده و در تولید انواع پمپ‌های هیدرولیک مشغول به فعالیت است.

شرکت پمپ لوارا پیشتاز در ارائه و تولید سیستم‌های پیشرفته‌ تنظیم و کنترل در پمپ‌ها (اینورتر)، ایمنی و به صرفه بودن استفاده از نیروی آب نیز می‌باشد. شرکت لوارا از جمله برندهای ایتالیایی مطرح است که در زمینه‌ تولید پمپ و الکتروپمپ جایگاه خاصی در سطح جهانی دارد.

شرکت پمپ لوارا ایتالیا محصولات خود را مطابق با استانداردهای موجود اروپایی و امریکایی در راستای حداکثر سازی کیفیت و ایمنی و به حداقل رساندن آسیب‌های محیطی تولید می‌کند. در ادامه مطلب از ایران جهش باشید به بررسی ‌دقیق‌تر هرآنچه که باید درباره پمپ آب لوارا بدانید، بپردازیم.

دلیل استفاده‌ روز افزون از پمپ های آب چیست؟

امروزه آب آشامیدنی یک محصول گرانبها است. باغبان‌ها، کشاورزان و صاحبان خانه‌ها؛ نه تنها روزانه از آب شهری استفاده می‌کنند، بلکه تعداد آن‌ها درحال افزایش نیز می‌باشد. بنابراین نیاز است که از آب‌هایی مانند آب باران و آب چاه به عنوان یک منبع جایگزین در آبیاری چمن‌ها و باغات استفاده کرد. با توجه به فراگیر شدن استفاده انواع پمپ آب ، نیاز به تعمیر آن نیز بیشتر شده است. پیشنهاد می‌شود برای تعمیر پمپ آبرسانی با ما تماس حاصل کنید.

پمپ لوارا چه کاربرد هایی دارد؟

پمپ لوارا چه کاربرد هایی دارد؟

با توجه به مواردی که پیش‌تر بیان کردیم، پمپ لوارا کاربردهای متعددی دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • سرویس ساختمان‌ های مسکونی و تجاری: سیرکوله‌ آب در سیستم‌های گرمایشی و تهویه‌ی مطبوع، تأمین آب سرد و گرم مصرفی، سیستم‌های اطفاء حریق و انتقال فاضلاب
  • افزایش فشار آب: تامین آب گرم برای محله‌های مسکونی
  • کشاورزی: سیستم‌های آبیاری غرقابی، تحت فشار بارانی یا قطره‌ای
  • پرورش آبزیان: تامین آب برای استخرهای پرورش ماهی
  • معادن: تأمین آب و انتقال پساب معادن
  • واحدهای فرآیندی: انتقال آب و مایعات در پالایشگاه‌های نفت و گاز و واحدهای پتروشیمی
  • صنایع عمومی: تأمین و افزایش فشار آب در سیستم‌های صنعتی نظیر تغذیه دیگ‌های بخار و شستشوی تجهیزات

انواع پمپ لوارا کدام‌ اند؟

پمپ آب لوارا انواع مختلفی دارد که به شرح زیر می‌باشند:

پمپ بشقابی لوارا:

پمپ آب خانگی بشقابی برند لوارا از پمپ‌های آب کم صدای شرکت لوارا محسوب می‌شود که جهت استفاده در داخل ساختمان و مصارف صنعتی به کار می‌روند. جنس آن‌ها نیز از استیل مرغوب و ضد زنگ می‌باشد، قابل ذکر است؛ برای همین متریال مرغوب آن است که شما می‌توانید این نوع پمپ آب لوارا را در واحدهای ساختمانی و برای مصارف خانگی در نظر بگیرید.

پمپ لجن کش لوارا:

پمپ لجن‌کش لوارا ایتالیا به منظور جابجایی و انتقال آب‌های آلوده و پساب استفاده می‌شوند. این پمپ‌ها در متریال‌های استیل و چدنی موجود می‌باشند. پمپ‌های لجن کش استیل، عموما دارای وزن‌های سبک‌تری می‌باشند و در مواردی که نیاز به جابجایی پمپ باشد مورد استفاده قرار می‌گیرند. پمپ‌های لجن‌کش چدنی، قابلیت نصب با پایه به صورت ثابت و یا نصب روی پایه به صورت متحرک را نیز دارند.این پمپ‌ها عموما برای دبی‌های بالا استفاده می‌شوند. درمواردی که مایع پمپ شونده؛ حاوی مواد ریشه‌ای یا الیافی باشد، می‌توان از پمپ‌های لجن‌کش خردکن‌دار استفاده کرد. شایان ذکر است، پمپ‌های لجن‌کش، در صنعت تصفیه‌ آب و فاضلاب خانگی و صنعتی کاربرد دارند.

پمپ‌های جتی لوارا:

از این مدل پمپ، جهت انتقال آب به صورت زمینی استفاده می‌شوند. جنس این پمپ‌ها از چدن و استیل است و پروانه‌های آن‌ها از برنج یا استیل و دسته‌ این نوع از پمپ آب لوارا نیز از نوع استیل می‌باشد. پمپ های جتی، جهت انتقال آب به کار رفته و به صورت زمینی استفاده می‌شوند. جنس این پمپ‌ها از چدن و استیل می‌باشد. مزیت مهم این نوع پمپ‌ها، خاصیت خود‌مکش بودن آن‌هاست که اغلب جهت استفاده در مصارفی که ورودی آب پمپ؛ کم فشار می‌باشد به کار می‌رود و در نهایت می‌توان گفت انتخاب پمپ آب لوارا از نوع جتی، بهترین گزینه برای ویلاها می‌باشد.

پمپ‌های تک پروانه‌ لوارا:

این نوع پمپ‌، از نوع سانتریفیوژی هستند که در مصارف خانگی کوچک و متوسط استفاده می‌شوند. پمپ‌های تک پروانه‌ای لوارا، یکی از بهترین پمپ آب‌های خانگی می‌باشد که به دلیل قیمت مناسب آِن، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

پمپ لوارا طبقاتی:

پمپ آب لوارا طبقاتی افقی و پمپ آب لوارا طبقاتی عمودی، از انواع پمپ شناور لوارا می‌باشد و دبی آن، 7.20 مترمکعب در ساعت، دمای سیال از 10- تا 110 درجه سانتی‌گراد و توان الکتروموتور آن از 0.30 تا 0.90 کیلووات و به صورت تک فاز و سه فاز می‌باشد.

انواع پمپ لوارا کدام‌ اند؟

مزایای استفاده از پمپ لوارا کدام‌ اند؟

استفاده از پمپ‌های آب لوارا مزایای زیادی دارد که برخی از آن‌ها به شرح زیر می‌باشند:

  • این پمپ بسیار کم سر و صدا بوده و فضای کم‌تری را نسبت به دیگر پمپ‌ها می‌گیرد.
  • پمپ لوارا، طی چندین سال متوالی توانسته پرفروش‌ترین پمپ، در سطح جهان شود.
  • تنوع پمپ آب لوارا و مصارف گوناگون آن در صنایع مختلف.
  • طراحی مقاوم و کارایی بالای پمپ آب لوارا موجب طولانی شدن عمر آن‌ها و کم شدن هزینه‌ها می‌گردد.
  • قیمت این پمپ، متناسب با کارایی و کیفیت آن بسیار مقرون به صرفه بوده و به نوعی بهترین پمپ آب ایتالیایی می‌باشد.
  • شرکت پمپ لوارا یکی از تولیدکنندگان پمپ استنلس استیل و پمپ‌هایی از جنس فولاد ضد زنگ می‌باشد که از آلوده شدن مایع پمپ شونده (آب شرب -لبنیات) جلوگیری می‌کند و با استفاده از تکنیک جوش لیزری، مقاومت مطلوبی در برابر مواد شیمیایی خورنده ایجاد می‌کند.
  • کیفیت ایده‌آل همراه با قیمت مناسب، نسبت به سایر پمپ‌های آب
  • محصولات پمپ لوارا، دارای انرژی مصرفی بسیار پایینی هستند و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا طراحی و ساخته شده‌اند.

سوالات متداول پمپ آب لوارا

مهمترین کاربرد پمپ لوارا کدام است؟

از مهمترین کاربرد پمپ لوارا می توان به مواردی همچون مصارف مسکونی، کشاورزی، سیستم اطفاء حریق آتش نشانی اشاره داشت.

آیا پمپ‌های آب شرکت لوارا باکیفیت است؟

شرکت لوارا دارای انواع بالایی از انواع پمپ است که هرکدام کاربردهای متفاوتی دارند. به طور کلی پمپ های شرکت لوارا از کیفیت بالایی برخوردار بوده و نسبت به سایر پمپ ها عمل مناسبی دارد.

سخن آخر پمپ آب لوارا

در پایان توضیح این نکته ضروری است؛ سطح گسترده‌ فعالیت شرکت تولیدکننده‌ پمپ آب لوارا آن را ملزم به در نظرگرفتن نیازهای روز و نوآوری در تولیدات خود می‌سازد و از آنجاییکه کاربری پمپ‌ها و الکتروپمپ‌های لوارا متفاوت می‌باشد، متریال‌های مورد استفاده توسط این شرکت، دارای کیفیت و استاندارد بالایی می‌باشند. در پایان باید گفت که برای خرید بوستر پمپ آبرسانی و آتش نشانی می‌توانید از برند ایران جهش استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

ایران جهش (iranjahesh)مشاهده نوشته ها

مجموعه ایران جهش تولید کننده پمپ های طبقاتی ایستاده (با طرح گراندفوس دانمارک) است. کیفیت بینظیر، گارانتی کامل، تنوع محصولات و قیمت رقابتی از ویژگی های منحصر به فرد ایران جهش می باشد. من یک نوسینده با سابقه زیاد در حوزه تولید پمپ و بوستر پمپ هستم و قصد دارم بهترین و جدیدترین اطلاعات در حوزه پمپ را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهم.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!