نحوه انتخاب و خرید پمپ کارواش خانگی

همه ما آب و گاهی اوقات صابون یا حتی قوی‌ترین شوینده‌ها را امتحان کرده‌ایم تا ماشین‌هایمان را در خانه تمیز کنیم. برای خلاص شدن از این وضعیت، پمپ کارواش خانگی بهترین گزینه است. اکثر مردم در حال حاضر از این شیلنگ‌های بسیار قدرتمند که به عنوان پمپ فشار شناخته می‌شوند، استفاده می‌کنند تا با جت‌های آبی که فشاری حدود 100 تا 200 برابر فشار هوای اطراف دارند، اشیاء را تمیز کنند. پمپ کارواش خانگی برای تمیز کردن فوری و از بین بردن لکه‌ها مناسب هستند. این پمپ‌های شستشوی تحت فشار برای انواع وسایل دیگر به طرز عالی کار می‌کنند.

بهترین پمپ کارواش خانگی

پمپ کارواش خانگی برای شستشوی خودرو چیست؟

پمپ کارواش خانگی برای پاک کردن کثیفی از ماشین شما و ایجاد ظاهری تمیز مناسب است. این دستگاه یک پمپ فشار قوی برای شستشوی ماشین به شمار می‌آید که از آب پرفشار برای حذف گرد و غبار اضافی، کثیفی، گل و لای و غیره از سطح ماشین شما استفاده می‌کنند.

بسیاری از تامین کنندگان، پمپ و بوستر پمپ آبرسانی با کیفیت عالی را برای کارواش ارائه می‌دهند که قابل حمل، ایمن و راحت است. پمپ‌های شستشوی تحت فشار به دلیل قابلیت اطمینان، تعمیر و نگهداری کم و قابلیت خشک شدن، برای شستشوی خودرو مناسب هستند. قیمت پمپ کارواش خانگی بسیار مقرون به صرفه بوده و بیش از 40 سال است که برای شستشوی خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزایای استفاده از پمپ کارواش خانگی

  1. ایجاد پمپ با سیالات غیر روان کننده
  2. می‌تواند بدون آسیب رساندن به پمپ خشک شود.
  3. انرژی کارآمد
  4. مواد ساینده و ذرات موجود در آب بازیافتی را کنترل می‌کند.
  5. نیاز کم تعمیر و نگهداری یا خرابی
  6. اندازه جمع و جور
  7. پمپ‌های کارواش خانگی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در مصرف برق و آب کارآمد باشند.
  8. این پمپ‌ها تک فاز بوده و کاربردهای گسترده‌ای دارند.
انواع پمپ کارواش خانگی
کارواش خانگی قابل حمل

پمپ کارواش خانگی با تامین انرژی لازم برای شستشوی خودرو، که شامل تمیز کردن چرخ‌ها با فشار بالا، تمیز کردن زیر شاسی و غیره استفاده می‌شود. اما یک کارواش سنتی بسته به اندازه و معماری ماشینی که نیاز به شستشو دارد، از یک تا شش یا بیشتر پمپ استفاده می‌کند.

پمپ کارواش خانگی برای ماشین چگونه کار می‌کند؟

پمپ فشار آب کارواش شامل ورودی آب، پمپ، موتور، شلنگ فشار قوی و خروجی اتصال آب است. آب توسط پمپ فشار از طریق ورودی پمپ می‌شود. آبی که پمپ می‌شود با مواد شوینده مخلوط شده تا اطمینان حاصل شود که در کوتاه‌ترین زمان سطح ماشین تمیز به نظر می‌رسد! پس به تدریج آب با مواد شوینده مخلوط می‌شود و دما افزایش می‌یابد تا محلول کف آلود تشکیل شود. این محلول با فشار بسیار بالایی که 100 تا 200 برابر فشار هوای بیرون ناشی از پمپ است از طریق لوله خروجی عبور می‌کند. فشار بالای پمپ و وجود مواد شوینده با کیفیت منجر به از بین رفتن سریع هر نوع لکه و کثیفی بر روی هر سطحی می‌شود. شیوه کار این دستگاه به صورت اختصار آورده شده است:

  1. از طریق شیلنگ، مواد شوینده وارد پمپ می‌شود.
  2. آب سرد از شیر آب به وسیله شیلنگ دیگری جریان می‌یابد و در راه فیلتر می‌شود.
  3. یک موتور دیزل یا یک موتور الکتریکی قدرت واشر را تامین می‌کند.
  4. پروانه با استفاده از موتور، آب و مواد شوینده را می‌کشد و با هم مخلوط می‌شود.
  5. پمپ از طریق شلنگ خروجی فشار بالا، آب، صابون یا کف را به بیرون می‌ریزد.
  6. قطعات به کار رفته در پمپ کارواش خانگی، فشار آب جت را بیش از پیش افزایش می‌دهد.
  7. نه تنها فشار بالای پمپ به طور موثری باعث تمیزی ماشین می‌شود، بلکه تضمین می‌کند که در مقایسه با استفاده از یک شلنگ معمولی یا سنتی، 80 درصد آب کمتری مصرف می‌کنید.

کارواش خانگی چگونه کار می‌کند؟

سخن پایانی پمپ کارواش خانگی

ساده‌ترین و راحت‌ترین راه برای درک نحوه عملکرد پمپ کارواش خانگی، بررسی نحوه ساخت آن است. پس اگر به دنبال پمپ کارواش خانگی هستید، باید بهترین تولیدکنندگان این نوع پمپ‌ها را پیدا کرده و پمپ مورد نظر خود را از آن‌ها خریداری کنید و در مسیر خود پیشنهاد میشود از صفحه بوستر پمپ آتش نشانی دیدن کنید، زیرا در صورت خرابی با مراجعه به شرکت‌های تولید کننده پمپ می‌توان از تعمیر آن‌ها مطمئن بود.

سوالات متداول درباره ی دستگاه پمپ کارواش خانگی

چطور پمپ دستگاه کارواش را تعمیر یا تعویض کنیم؟

برای تعمیر یا تعویض پمپ ، باید شناخت کافی داشته باشید تا بتوانید عیب یابی کنید. در صورت نیاز می توانید با کارشناسان فنی و فروش تماس بگیرید. اگر امکان تعمیر نداشته باشد، می توانید پمپ را تعویض کنید.

پمپ کارواش سیار چطور کار می‌کند؟

پمپ های دستگاه کارواش سیار، قابلیت جریان آب با فشار زیاد را دارد. این روش علاوه بر اینکه کیفیت شستشو را بالا می برد، در کاهش مصرف آب تاثیر دارد.

4.7/5 - (3 امتیاز)

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!