خرید و معرفی بهترین پمپ آب ایرانی

امروزه در بازار کشور انواع مختلفی پمپ آبرسانی با کاربردهای متفاوت وجود دارد و انتخاب بهترین پمپ آب ایرانی از میان همه برندهای موجود در بازار کاری بسیار سخت است. در این میان فاکتورهای زیادی دارای اهمیت است که برای خرید این پمپ نیاز به بررسی زیاد در بازار است. در این مقاله از ایران جهش ما به بررسی انواع پمپ آب ایرانی خواهیم پرداخت و به شما در انتخاب بهترین پمپ آب ایرانی مطالبی را ارائه خواهیم داد.

چرایی انتخاب بهترین پمپ آب ایرانی

شما برای خرید پمپ‌های ایرانی باید به بررسی و انتخاب بهترین مدل آن بپردازید. زیرا این کار باعث می‌شود به خوبی نیاز شما پاسخ داده شود. آبرسانی همواره در سازه‌ها یکی از الزامات محسوب می‌شود و تقویت آن موجب حس رضایت بیشتر کاربران خواهد گردید. همین امر موجب شده که پمپ‌های آب در کشور به خصوص پمپ‌های ایرانی برای افزایش فشار آب در مصارف مختلف اهمیت داشته باشد. 

با توجه به اینکه کشور دارای سازنده‌های معتبری است، از این رو برند‌های مختلف خاص خود و حتی برندهای معروف دنیا را در حال ساختش هستند. در این حوزه انواع پمپ‌های خانگی و صنعتی را با بالاترین کیفیت هم تراز برندهای روز دنیا در بازار از سازنده‌های ایرانی برای بهترین برند پمپ آب ایرانی شاهد هستیم.

برند و شرکت بهترین پمپ آب ایرانی

مطلب پیشنهادی: خرید پمپ گراندفوس

برند و شرکت بهترین پمپ آب ایرانی

پمپ‌های ایرانی در بازار در حال طراحی، ساخت و مونتاژ اجزای مختلف پمپ هستند. از کیفیت‌های گوناگونی در بازار شاهد آن هستیم و در این میان می‌توان به نام‌ ایران جهش به عنوان تولید کننده بزرگ و به نام پمپ ستونی گراندفوس نام برد که جایگاه خوبی را در بازار برای خود کسب نموده است.

محصولات این شرکت توانسته با داشتن کیفیت مطلوب خود، قادر به رقابت با معروف‌ترین برندهای حال حاضر بازار است. این شرکت از قدیمی‌ترین تولیدکننده‌های ایرانی با سابقه بسیار طولانی در زمینه ساخت پمپ می‌باشد. 

پمپ آب گراندفوس مدل سی ام (CM)

در بحث بهترین پمپ آب ایرانی لازم است به بررسی انواع پمپ آب گراندفوس کشور دانمارک پرداخت. مدل سی ام  ساخته این شرکت که از پمپ های طبقاتی افقی است، دارای فروش زیادی است. این پمپ بسیار مطمئن و دارای صدای پایینی است که شما در کنارش حس بدی پیدا نمی‌کنید. بدنه پمپ سی ام اکثرا از جنس فلز چدن یا استیل است. پروانه آن از فلز استیل تشکیل شده است.

این محصول بیشتر برای آبیاری فضاهای سبز، سیستم‌های تصفیه آب شهری، مصارف خانگی و کنترل دما به کار می‌رود. این پمپ توانایی کارکرد در حداکثر دمای پنجاه و پنج درجه سانتی گراد را دارد و قادر است موادی به شکل مایع با دمای زیر 20 درجه الی 90 درجه سانتی گراد را انتقال دهید.

پمپ آب گراندفوس مدل سی آر (CR)

در ادامه معرفی بهترین پمپ آب ایرانی، بهتر است با پمپ آب گراندفوس مدل سی آر که جزو بهترین پمپ‌های با کیفیت در بازار کشور است، آشنا شوید. این نوع پمپ آب از دسته پمپ‌های طبقاتی و سانتریفیوژی به حساب می‌آید که جهت در آب رسانی به فضاهای کشاورزی و سبز، تقویت فشار آب در سازه‌های مختلف، تامین و تصفیه آب کاربرد بسیاری را برای کاربران خود دارد. پمپ های  سی آر به نسبت سایر رقبا از کیفیت ساخت بالاتری برخوردار است و نصب راحتی دارد. بدنه آن از جنس فلز چدن، استیل یا تیتانیوم است. 

پمپ آب ابارا (Ebara)

در انتخاب بهترین پمپ آب ایرانی، می توان به برند ابارا که در حال حاضر مونتاژ ایران است، اشاره کرد. مدل‌های AGA و CMA از مدل‌های خوب این برند است که از نوع تک فاز و سه فاز آن در بازار وجود دارد. جنس بدنه این پمپ‌ها بیشتر از فلز برنج، چدن و فایبر گلاس است. با فشار ایده آلی که این پمپ‌ها ایجاد می‌کند توانسته نیاز کاربر خود را با بالاترین کیفیت خود پاسخگو باشد.

پمپ آب پنتاکس (Pentax)

پمپ آب پنتاکس انواع مختلفی از پمپ را در بازار را شاهدش هستیم و برای مصارف گوناگون در صنایع مختلف کاربرد دارد. امروزه چند شرکت در کشور در حال ساخت و مونتاژ این پمپ هستند و بازار خوبی را برای خود ایجاد کرده‌اند. اگر به بازار آشنایی داشته باشید حتما نوع تک فاز و سه فاز آن را پیدا خواهید کرد. این پمپ دارای گارانتی یکساله شرکت سازنده خود هستند. در خصوص این پمپ‌های این برند باید بگوییم که بوستر پمپ پنتاکس ، در ایران بسیار پرمصرف است.

راهنمای خرید بهترین پمپ آب ایرانی

راهنمای خرید بهترین پمپ آب ایرانی

در زمان خرید بهترین پمپ آب ایرانی باید به نوع نیاز خود از پمپ شناخت داشته باشید. آیتم‌های زیادی وجود دارد که باید حتما چک شود. از جمله این موارد می‌توان به هد و ارتفاع سازه، میزان دبی، نمودار پمپ، میزان تولید صدای پمپ، مصرف انرژی، کیفیت پمپ، ضمانت و خدمات پس از فروش محصول اشاره کرد. برای مشاهده قیمت، به صفحه لیست قیمت پمپ آب خانگی مراجعه کنید.

سخن پایانی

با توجه به مطالبی که در مورد انتخاب بهترین پمپ آب ایرانی گفته شد، برندهای مختلفی در بازار در حال فعالیت هستند. ما به شما انتخاب و خرید بهترین گزینه را با توجه به نیازتان پیشنهاد می‌کنیم. برای داشتن مشاوره تخصصی از کارشناسان مجرب، به شما مجموعه ایران جهش را معرفی می‌کنیم. 

سوالات متداول

در زمان خرید پمپ آب باید به چه مواردی دقت کرد؟

در زمان خرید پمپ آب باید به به هد و ارتفاع سازه، میزان دبی، نمودار پمپ، میزان تولید صدای پمپ، مصرف انرژی، کیفیت پمپ، ضمانت و خدمات پس از فروش محصول توجه داشت.

چرا انتخاب بهترین پمپ آب اهمیت دارد؟

مهم‌ترین علتی که در انتخاب بهترین پمپ آب اهمیت دارد، آبرسانی صحیح و درست آن است.

5/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *