پمپ آب مدل CP3

امروزه به واسطه حرکت سریع تکنولوژی پمپ‌های بسیار متنوعی در صنعت و مصارف خانگی استفاده می‌شود. یکی از بهترین پمپ های موجود در بازار، پمپ‌های گریز از مرکز است. نوع دیگر آن پمپ‌هایی با عملکرد رفت و برگشتی دوار می‌باشد. در پمپ‌های رفت و برگشتی جابجایی سیال به واسطه یک سیکل یا چرخش که باعث ایجاد جابجایی مثبت می‌شود، جابجا می‌گردد.

در این مدل از پمپ‌ها حجم مایع انتقال پیدا کرده، ثابت است. این پمپ‌ها می‌توانند فشار بالا را تولید کنند به همین سبب در تاسیسات و نصب لوله‌ها از شیر اطمینان در قسمت خروجی استفاده می‌شود. اما در پمپ‌هایی که از نیروی گریز از مرکز استفاده می‌شود، فشارهای متغیری را شاهد هستیم. مقدار فشار به دبی پمپ وابسته است.

پمپ‌های طبقاتی با توجه به تعداد کاسه‌هایی که در ساخت آنها استفاده می‌شود، ارتفاع مفید آب متغیر می‌شود.

پمپ‌ طبقاتی آبرسانی و بوستر پمپ آبرسانی ایران جهش با 180 رنج متفاوت تمام نیازهای شما را بر طرف می‌کند. پمپ‌های طبقاتی آبرسانی طرح گراندفوس دانمارک مدل cp3 یکی از پمپ‌های تولید شده در مجموعه صنعتی ایران جهش است. این مدل پمپ تقریبا کوچک‌ترین سایز از مدل خود می‌باشد. پمپ‌های طبقاتی عمودی بخاطر طراحی خود فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند، به عبارتی بهترین بهره‌وری از فضای اختصاص یافته به موتورخانه استفاده می‌گردد.

پمپ آب مدل CP3 چگونه کار می کند؟

پمپ های مدل cp3 در ساختمانشان بسته به نیاز از 2 تا 12 کاسه استفاده می‌گردد، جنس به کار رفته در کاسه و پروانه‌های می‌تواند استیل، چدن، و یا برنزی باشد. معمولا جنس پروانه‌ها بر اساس منطقه، سختی آب، نوع سیال انتخاب می‌شود. میزان وان این مدل از 37/0 تا 4 کیلو‌ وات و قدرت آن از 5/0 تا 5/5 اسب متغیر می‌باشد. این مدل پمپ 3 فاز بوده و میزان r.p.m آن 3000 دور می‌باشد. دبی بهینه آن بین 5/1 تا 7 متر مکعب در ساعت و ارتفاع آب از 20 تا 210 متر است.

پمپ ایران جهش مدل cp3
نمایی از سیستم پیستون های پمپ

این مدل پمپ با ایجاد نیروی گریز از مرکز که توسط نیروی الکتروموتور اعمال بر حرکت پروانه است. سیال را از ورودی مکش زده و بعد از چرخیدن در طبقات و افزایش نیرو توسط چرخش پروانه از خروجی خارج می‌شود. بهتر است که در محل ورودی از یک صافی استفاده شود.

در پمپ‌های طبقاتی ایستاده طرح گراندفوس دانمارک، ایران جهش، از پروانه‌های چدنی برای سیالات بدون ذرات معلق جامد استفاده می‌شود. وجود یک صافی در محل ورودی از آسیب به پروانه جلوگیری می‌کند. این مدل پمپ بدون ریزش آب و بسیار آرام و بی‌صدا کار می‌کند. در صورتیکه محل استفاده از پمپ دارای سختی آب یا آب و هوای گرم و شرجی باشد، از پروانه‌های برنزی استفاده می‌شود.

مدل cp3 ایران جهش توانایی بوستر شدن را دارد. در بوستر پمپ آتش نشانی ساخته شده در این مجموعه از این مدل پمپ به عنوان جوکی استفاده می‌شود.

بوستر پمپ‌های ساخته شده در ایران جهش دارای 3 سال گارانتی و خدمات پس از فروش بدون تایم زمانی است. بی‌شک کیفیت و قیمت رقابتی با همتای خارجی و گارانتی و خدمات پس از فروش از جمله  افتخارات این واحد صنعتی بوده و هست و قطعا خواهد بود.

5/5 - (1 امتیاز)

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *